Kamerscherm en haard met vuurtje gemaakt.

 Het is alweer een tijd geleden dat ik heb geschreven over het project kasteelkamer. Toch ben ik hier nog steeds mee bezig.

Ook de andere leden van de facebook groep zijn nog steeds bezig, leuk hoor!

Ik heb een haard gemaakt (opdracht), met daarin een haardvuurtje; dit was een workshop, net als het boek met de ribben. Ik maak nog steeds boeken erbij, als ik even tijd en zin over heb, is een boek vrij snel gemaakt.

Vanmiddag heb ik de ws kamerscherm maken van Hubert afgemaakt. Helaas klopte en snapte ik niet hoe ik de afbeeldingen gelijk kon krijgen. Ik heb het een paar keer opnieuw geprobeerd, en ook mijn man snapte het niet, dus toen maar het scherm op mijn eigen manier gemaakt. ( leukoplast op de delen geplakt, geschilderd en de afbeelding op geplakt).

Dit is het resultaat geworden:           

                         


Het brandend haardvuurtje was een workshop van Krin, die heb ik gemaakt tijdens ons laatste knutselmoment met Arlette. Super om te merken dat het vuurtje het ook echt doet!




Reacties

Populaire posts van deze blog

Schouw in de keuken.

Eitjes gebakken.