Keukentafel

 Langzaam maar zeker wordt de keuken steeds voller; nu heb ik een keukentafel gemaakt. Dit was ook weer een leuk project om mee bezig te zijn, en eigenlijk ging dit best snel. 

Ik maak de meubels in de keuken nav het boek van Julie Warren; je volgt heel makkelijk de foto's. 

En het blijkt dus ook dat ik door de jaren heen redelijk wat servies ed heb gekocht, ik mis alleen pannen, en ik zou graag een servies willen hebben wat gebaseerd is op de farm. ( ik maak nl de farmkitchen). Als de beurzen weer beginnen weet ik waar ik naar op zoek ga.

Ik heb in ieder geval een kippetje, drie jaar geleden gekocht op een rommelmarkt in Luxemburg-Stad. Dit komt hier goed van pas; zou alleen mooi zijn als ik er nog meer zou kunnen vinden......




Als je heel goed kijkt, zie je links onder op de foto het gekleurde kippetje staan. ( even op de foto klikken om te vergroten). 

Reacties

  1. Jolinda, het gaat inderdaad lekker snel. Nav jouw zoveelste verhaal heb ik vandaag dan eindelijk ook een boek gekocht van een aanrecht die ik ongeveer na wil maken. Toch wel makkelijk om alvast een goede maatvoering etc. te hebben.
    Het kippetje kan ik me nog goed herinneren. Rommelmarkt Luxemburg en wie ging er met de miniaturen vandoor.... Jolinda, zo balen. Je hebt toen ook wat pannetjes gekocht toch?
    Lekker om zo bezig te zijn hoor. Succes er weer mee!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kamerscherm en haard met vuurtje gemaakt.

Schouw in de keuken.

Eitjes gebakken.